piątek, 14 lutego 2014

Pas z bidonami Running Bottle Belt Asics

Co by biegać wydajniej, szybciej i zdrowiej trzeba uzupełniać płyny. Jasne i oczywiste.
Żeby nie targać baniaka z wodą trza zakupić sobie pas z bidonami. No to nabyłem za ciężką gotówkę pozostawioną mi dzięki łasce i dobroci wszechmocnych ZUS-ów i US-ów naszej Rzeczypospolitej Polskiej.

Cena około 100 zł w zależności od sklepu. Niby nie dużo, ale jednak pozostawia niesmak zwłaszcza, kiedy zakup nie spełnia oczekiwań.


Pas z bidonami Running Bottle Belt AsicsPas jest faktycznie mocny, tak samo jak kieszonki na bidony i saszetka. Nie wygląda to wszystko najgorzej rzucone majestatycznie na podłogę. W końcu facetem jestem i nic, co bałaganiarskie nie jest mi obce. Jednak, kiedy założyłem to na siebie poczułem się jak nurek, albo komandos z przypiętymi do pasa granatami. Nie no jasne, wygląd tu znaczenia nie ma. Liczy się funkcjonalność. I właśnie tej funkcjonalności również tutaj nie ma. W czasie biegu bidony obijają się o nasze ciało, a saszetki po woli przesuwają się do przodu. Przez to już po chwili mamy wszystkie na przedniej wrażliwej części ciała. Na domiar złego one wciąż się tam nieco boleśnie obijają. Tworzy to duży dyskomfort zwłaszcza w trakcie szybkiego biegu. Kiedy za mocno zapiąłem by ustrojstwa się nie przesuwały to z kolei mój żołądek odzywał się, że mu to nie odpowiada.

Na pasie mam możliwość też zamocowania saszetki, co akurat jest przydatne. Pojemność nie za duża, ale starcza na włożenie kilku małych żeli energetycznych, chusteczki, kluczyków.

Teraz bidony. Nie będę opisywać swoich wrażeń, bo zbyt finezyjny bukiet słów bym tutaj wkomponował. Toteż powiem normalnie. Są cztery bidony, z czego dwa przeciekają, jeden nie przepuszcza wody przez ustnik, a ostatni... ostatni jest w porządku i chwała mu za to, bo mam z czego pić. Tyle, że wszystkie mają tę jedną wadę, że trudno je w środku domyć.
Pas używam wraz z jedną kieszonką na bidon do trzymania telefonu. Do tego nadaje się bardzo dobrze.

Nie polecam. Beznadziejne badziewne badziewie.
Chyba, że chcesz komuś zrobić prezent.
I go nie lubisz.
A pas znalazłeś


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś pytanie albo chciałbyś coś dodać do posta to zapraszam:) Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...